tisdag, oktober 02, 2012

Välkommen in till tonåringens rum

P och jag har ett varsit rum att leka i :)
Idag ska ni få se hans.
Det är som att kliva in i en tonårings rum.






 Ja ni ser, ett äkta spelrum.
Han samlar på gamla Nintendo spel från början av 80-talet.
Senast igår fyndade han några spel för 1400kr som egentligen är värda 12.000kr.
Han fick åka ända upp till Bålsta 20mil rättare sagt.
Han sitter på en liten förmögenhet i detta rum.
Han är som en liten unge, fattas bara en döskalle skylt på dörren där det står "No trespassing" hihi.
Han är lite orolig över bloggträffen som jag ska ha nästa helg, vad ska de säga haha.

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hahhahahaaa!!! Ja, vad ska vi säga?! ;)

Mår du bättre idag?

Kram!

Sofi sa...

haha, vi har också varsitt rum här hemma. Just nu tänker jag inte visa något av dem på bloggen;);)

Hoppas att du mår bättre idag?

Känner så väl igen den där känslan av att det inte är tillräckligt bra! Önskar man slapp känna den och bara vara nöjd:) Men känner likadant för mitt hem:)

Jag tycker du har så fint, det ska du veta!

Ha en bra dag!

Kram Sofi

P. Har ju glömt svara på din fråga;) Jag köpte halmstommarna på blomsterlandet inne i Örebro ej marieberg. Men nu har de säkert fått in dem på marieberg med:)

Vikeskär sa...

Nu är du bra elak din tant :/
Dom andra tanterna kommer garanterat gå runt och peka och skratta...argh! :P

Vit dröm sa...

Haha men vad roligt!
Ha en fin dag!
Kram Anna

Vita huset 28 sa...

Håller med de andra, ja vad ska vi säga :)

Vi leker i samma rum med datorerna där även hundarna har sina sängar.
Sen har jag ett eget pysselrum :)

Ja ja lite mera gör väl ingenting om jag får ha hahahahah

Kram Camilla