måndag, oktober 01, 2012

Inte tillräckligt bra

Magen har börjat att stabilisera sig, tack och lov.
Tack för krya hälsningarna.
Kan ni tänka ibland att "nää jag har inte fint, ocn nää jag är långt ifrån hur jag vill ha det"?
Så tänker jag nu!
"Inte tillräckligt bra alls"
Tänker att binder rummen samman i stil?
Nej, de gör ju inte det :( Men är det så viktigt då?
Jag vill ha mer industri, med Granit känsla a la Tine K.
Jag måste dels binda samman köket mer med hall och vardagsrummet.
Mer rufft där alltså. Likaså hallen på ovanvåningen.
Men vi har nu i stort sett färdigställt vardagsrummet.





 
 Nu ska bara en matta, foton och mer zink in.
Känslan känns bra.
Men visst blir man hemmablind.
Hur känner ni för era hem?
Kram

4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej vilken tur att det verkar vända nu o du känner dig bättre.

Hmm jo visst känner jag så ibland.
Vill också ha mera industriellt o ruffigt. har ju gjort om i sovrummet o tagit in päls o saker i zink o brunt. Är såå nöjd med det men de finns massor i alla rum jag kan tänka mig ändra.

Fast i de stora hela är jag nöjd iaf när jag tänker efter :)
Kram Camilla

Anna sa...

Skönt att du känner dig bättre!

Jag tycker du har ett fint och personligt hem!

Kramen!

Madeleine Berglund sa...

ej!

Nej, usch har du varit dålig. Huva ligen.

Det ska bli jätte roligt att se hur du bor. Du får maila vägbeskrivning sen. =P

Jag tycker du har det så himla fint och jag blir så inspirerad. Alltid så mycket nytt!

Tinke K säljer många produkter som är antika. Ska du få in mer "gamla" saker?! hur vore det?

Jag promenrar mycket och tränar på sats. Tar det dock lugnare och är snällare mot kroppen. Pressar den inte så hårt. Sedan vilar jag mer, läser och stressar ner. Det är så skönt att varva ner. Det har jag inte gjort på flera år faktiskt.

sedan försöker jag bli bättre på att hitta på saker med vänner (såsom tjejmiddagen sist).

Vet du? Nu ha jag börjat tänka på hyacinter, minigranar och sånt. Haha, jag är ju för hopplös. ;)

Hur är det med Peter? Hur ser det ut med jobb för hans del?

Jag tycker i alla fall att du är så himla bra!

Kram kram
Madde

Jenny sa...

Jag känner att det blir lätt för mycket grejer, många projekt på G samtidigt! Men jag tycker det är supersnyggt med det du har och beskriver, försöker väl/skulle vilja ha/få en balans mellan industri, med en röd tråd som är new england, gillar lexingtons senaste reklambilder :)
Kram Jenny