lördag, november 24, 2012

Årets första adventsljusstake

Lördag och jobbdag för mig.
Men nu börjar alla köpa klappar, det är ju fasligt kul med allt roligt folk som finns.
Igår fick man sig en del skratt.
Lovade att bjuda redan igår på första adventsljusstaken, meeen tiden räckte inte.
Ni får det idag.



  



Den jättefina ljusstaken har jag för någon jul sedan fått av rara Madeleine med bloggen Mitt hem och jag.
Stjärnorna och svarta brickan är från Magasin Krantz.
Långa kronljus som är som kyrkljus har ju Ikea fått nu.
 

3 kommentarer:

Ninnis sa...

Visst är det kul...nu när man kan börja pynta...=)

Kram Ninni

Vita huset 28 sa...

Hej ja visst är de kul att folk nu börjat köpa julklappar. Så kul o få hjälpa till.

Kul o pyssla, fina stake.

Kram Camilla

Sofi sa...

Vilken fin adventsstake!

Ja julklappar ska man väl börja köpa snart, jag älskar att köpa klappar och få skämma bort mina nära o kära:)

Hoppas det gått bra att jobba idag!

Kram på dig