måndag, november 26, 2012

Hej måndag

Idag kommer nog bli en dag med mycket kunder, jihaaa.
Ni har väl fått Guldfynd katalogen?
Har ni sett vad mycket fint? :)
Jag kickar igång måndagen med en hyacint.


Denna veckan vankas det snö och julfilmer för min del.
Älskar att kolla på julfilmer så här års.
Mina favoriter är Polarexpressen och Tomten är far till alla barnen.
Ska även försöka se En julsaga :)
Dessutom är filmer som Sagan om ringen, gamla godingarna Jönssonligan jul för mig då de alltid har visats på jul på Tv när man var liten.
Har ni någon favorit?     
Hej Måndag, nu kör vi! 

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hmm, nä jag har nog ingen favorit.. Skulle nog var Karl Bertil Jonssons jul kanske..:)
Ha en fin måndag!!
Kram Anna

Vita huset 28 sa...

Hej har inte fått nån katalog från guldfynd :(

Härligt med hyacinter, ska fylla på i veckan då några blommat över.

De fina brandsläckarna kostar 299 för stora o 199 för lilla o dennna vecka kampanj 99 för den vita brandfilten.

Kram Camilla