torsdag, november 08, 2012

Nytt, och härliga lyktor

A new day is here, wish me luck this day!
I need it!

Japp så är det håll alla era tummar tack.
Ny lampa har kommit in i vardagsrummet.


 Lampan är köpt på Jotex och jag gillar den jättemycket.
 

  
  Ljuslyktorna med snöstjärnor åkte fram, dem har min bror köpt och gillar dem med.
Haha han shoppade dem på Biltema, men jag gillar dem skarpt.
Nu fattas bara en matta som jag har beställt och väntar på, den är försenad.
Men innan jul hoppas jag på. 

Ok, då tar vi tag i denna dag då, kram
 

3 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej vilken fin lampa!
Håller tummarna att dagen blir toppenbra.

Kram Camilla

Sofi sa...

Hej du!

Håller båda mina tummar för att du ska få en bra dag idag!!:)

Lampan och lyktorna är jättesöta!

Kram på dig

Mys och hemtrevnad sa...

fin lampa...kramis semlan