onsdag, november 07, 2012

Kan jag få fly?

Idag vill jag bara fly.
Började dagen med att trilla i trappan och flyga några trappsteg, resulterade i ond rumpa som är svullen och världens blåmärke på och sträckt mig i arm och rygg.
Jag har sår i munnen i nederdelen av gommen och är svullen där med.
Det har hänt lite andra saker också som gör mig på dåligt humör.
Har försökt att svänga på dagen och lyckades nästan.
Hoppas att morgondagen blir bättre.
Så jag vill fly till vår strand i Kroatien


      Här hade man inga bekymmer man bara njöt.
Njutit har jag gjort ett bra tag men man får inte ha det för bra.
Så är mitt liv, är det för bra händer något till slut.
Har ni någonstans ni vill fly till när vissa dagar är skit?
Kram och missa inte min utlottning i inlägget under.

2 kommentarer:

Emilias sa...

Men usch vilken otur du har!!

Styrkekram till dig!!

Anonym sa...

Men då !!!
Hoppas det ordnar till sig:-D
Styrkekram/Kaisa