söndag, november 04, 2012

Bloppis, först till kvarn

Då har jag rensat ut lite här.
Då resulterar det i en liten bloppis.

 Maison Belle, använd 1 gång för test. Till för badrum med doft av lavendel, mynta 60kr+frakt

 Zinkrbricka från Fridas gård, 15kr+frakt
Såld

 Nusnäs adventsljusstake, 100kr+ frakt. (det är en lampa som inte lyser, vet ej om lampan behöver bytas eller om det är elfel)
 Shabby chic kors köpt på Vita rummet, 10kr+ 6kr frakt.
 Kors med en madonna, något rostig, 5kr+6kr frakt.

 Cult design ljusstake i porslin, använd 1 jul, 100kr+frakt.

Jag räknar ut frakten vid eventuellt intresse.
Står inte för postens eventuelle slarv och jag skickar när jag ser pengarna på mitt konto.
Först till kvarn gäller.
 

11 kommentarer:

sofie thor sa...

Hej får ja hoppa in o köpa brickan??//sofie

Vikeskärs hem och ting sa...

Självklart får du det :) När passar det dig?

sofie sa...

Ja kanske kan komma om en timme ca om de e ok??:-) e nere o handlar o hämtar barn o ska in på maxi nu:-)

Vikeskärs hem och ting sa...

Går fint det...

Anonym sa...

Hej
vill köpa din ljustake !!
Min dotter Hanna bor i Karlskoga hon kan väl hämta den i din butik i veckan???
Ja den elektriska hjärtat !!!
Mvh Kaisa

Vikeskärs hem och ting sa...

Hej Kaisa!
Absolut, det är inga problem, jag tar med den till jobbet. Vet du ungefär vilken dag?

Mvh Annika

Anonym sa...

Måste höra när det passar Hanna jag tror hon har mkt. på måndagar men återkommer om dag.
Hur högt är ljuset? och har du testat att byta lampa? annars är syrrans man elektriker så jag hoppas han kan fixa annars.
Åerkommer snart. Kaisa

Vikeskärs hem och ting sa...

Ja men det är ok vilken dag, jag tar med mig ljusstaken imorgon.
Ljuset är 14 cm högt.
Nä har inte testat, har haft den igång 1 jul sen bara legat i förrådet.
Så jag vet ju inte om det är lampan tyvärr.

Anonym sa...

Lite fundersam är hela ljustaken så låg som 14 cm. Kaisa

Vikeskärs hem och ting sa...

Aha, nejdå inte alls jag mätte bara själva ljusen den är 38cm hög :)

Anonym sa...

Ok det är OK !!! Återkommer(Kaisa