lördag, februari 16, 2013

Att inte få som man vill

Måttligt road över att jag fick ändra mina planer för dagen, och istället gå till jobbet.
Fick inte baka min tårta :( Jag var jätteledsen och hade sett fram emot en hel helg ledig då det var ett tag sedan, mår inte så bra i skallen så att säga.
Men, jag vände dagen och tog det som det blev.
När jag kom hem möttes jag av detta!

   
Peter hade satt upp ballonger ute till mig så jag fick ett gott skratt.

 En tårta hade han köpt som han hade satt ljus i som bildade 29 år.
Sen kom min pappa och bror och jag fick lite blommor.
Mer behöver jag inte :)
Det var så kul och gulligt gjort, så nu har jag haft mitt barnkalas hihi.

Fyller ju år nästa lördag men då är vi borta så vi firade lite nu istället.
Imorgon ska jag berätta vad jag fick på alla hjärtans dag.
Nu är det tv och soffan.
Imorgon måste jag springa bort alla kolhydrater :)
Kram  
   

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Grattis i förskott ;)

Inte så pjåkigt att mötas av allt det där när man kommer hem.
Du får se till att vila imorgon.

Kram kram

Sofi sa...

Hej hej!

Förstår att det kändes tungt att gå till jobbet när du planerat för ledighet och allt vad det innebär:)
Tur du har en sambo som fixade så fint för dig och att du fick ett härligt kalas ändå.:)
Ska ni åka bort över dagen eller längre?

Stor kram!