onsdag, februari 06, 2013

Bloppis

Då har jag rensat ut lite igen.

 Lykta 20kr+frakt.

 2 st zinkstrutar, använda en del så någon liten rostfläck finns.
25kr för båda+frakt.

 Låda i plåt, liten buckla fram, 25kr+frakt.

Ljushållare/saltkar 25kr för båda+frakt.

  Kammarljusstake i zink, ena lödningen har gått upp på sidan, syns på bilden.
15kr+frakt.

 Zinkbricka från Bloomingville, aningens repig under och lite vattenmärken på ovansidan.
10kr+frakt.

Zinkhjärta i fint skick, 20kr+frakt.


 Lång löpare från Ellos, ca 1.80 det står Bon apetit på båda sidor om kronan.
30kr+frakt.

  
Kuddfodral från Jotex, 40x40cm, 30kr för båda+frakt.

Skriv en kommentar om du vill ha något eller maila mig på lantstil@hotmail.com
Först till kvarn!
    

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej!! Åh men Gud, jag vill väldigt gärna köpa kuddfodralen:) helt i min smak och så är jag ju svag för det;)

Jag kan sätta in pengar på ditt konto.
Kram Madde