söndag, februari 17, 2013

På alla hjärtan dagen

Det snöar och jag är sinnessjukt trött :(
Städa står på schemat.

I veckan har gubben min inte legat på latsidan direkt.
På självaste alla hjärtan så överraskade han.
Vi hade massor av kunder i butiken när jag plötsligt ser att där står P med en bukett.
Jag fick ju gå fram till honom och hämta den och jag blev tydligen röd i ansiktet.
P han njöt sedan hela dagen med att jag hade blivit röd i ansiktet framför alla.
     




Han har valt ut blommorna och färgerna själv.
Den doftar jättegott och är precis dem färgerna jag gillar.
Den är stooor, tror den kostade 500kr. Hujeda mig :)
Glatt överraskad blev jag.

Kram  

2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Guuuudars vilken fin bukett o vilken fin överraskning!
Han kan han.

Vi va ju på konserten o köpte inget till varann, nöjd ändå.

Sjukstuga här hemma så jag fixar allt o så ska jag iväg o jobba om några timmar uj uj

Kram Camilla

Sofi sa...

Å så vacker!
Så gullig han är din P:)

Kram på dig