onsdag, februari 27, 2013

Ett tränat jag

Ett tränat jag, jag älskar att springa.
Jag gör det nu nästan varje kväll.
Jag får lyckorus på dagen när jag tänker att ikväll får jag ut och springa.
Jag drömmer mig bort under löpturen och det är bland det bästa jag vet.
P han tycker jag börjar bli tråkig som måste träna så ofta, men jag mår ju så bra av det.
Men man behöver viss musik i lurarna, kan ärligt säga att jag hade aldrig blivit peppad eller fått så bra kondis om jag inte lyssnat på bra musik.
Så här kommer kanontips till er.

    



Sista låten är helt klart bäst, men det är ju stora favorit DJ:n som gjort den :)
Dessutom kan jag sjunga med i många av de här låtarna vilket jag gör när jag är ute och springer. Vill nästan börja dansa också och fäkta med armarna, meen då skulle folk tro jag är konstig hihi.
Man kan inte annat än röra på sig till sådan här musik.
All musik finns på Spotify.
Ni vet väl att Trance kom innan den kommersielle house musiken.
House är bara en fluga och all musik har blivit tjatig där.
Men jaja det tar vi en annan gång, träning is the shit!

Lycka till och prova vettja :)
Kram     

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Härligt med löpning, jag ska bli bättre på det i vår, just nu blir det många pass istället.
Ha en bra torsdag!
Kram Anna