måndag, februari 04, 2013

Så blev köket

Guud så jag längtar till april nu så jag får köpa skåpet :)
Men innan dess, ska det besökas Ullared, på min självaste födelsedag.
Vi har bokat Motellet där så vi blir där 2 dgr, perfekt ju.

Jaja, nu ska ni få se hur det blev i köket med skänken.


  



Blev jättenöjd med flytten.
Nu kan man ställa all mat här när man får besök, perfekt.

Ljusboxen fyndande jag hos Emmas vita drömmar.   
Den är från Zelected by house.
Ursnygga saker där.
Jahapp, dags att inta soffan.

Kraam 

7 kommentarer:

Sofi sa...

Hej!

Det blev jättebra med skänken!
Kul när man kommer på att man kan flytta på saker istället för art köpa nytt:)
Ljusboxen var så fin! Har också varit inne och spanat på Zelected by home:)

Kram på dig

Liza sa...

Det blev ju kanon!
Perfekt när man kan möblera om o det känns som nytt!

Ha det fint!

Kram Liza

Vita huset 28 sa...

Hej där vännen va snyggt de blev! Toppen o kunna flytta om lite o få de som nytt.

Åhh ullared va härligt när blir de då?

Vi åker ju i slutet av mars i 2 veckor så nå ullared blir de nog inte här nu. Kanske i sommar isf.

Kram Camilla

Unknown sa...

Tjoa till om du hittar ngt mysigt på Ullared!!
Kramar till dig!!

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Oj vilken skillnad. Det blev sååå bra!!! Va du pysslar och står i, inspirerande för mig som läser och kikar in här dagligen. =D

Jo, den mässan har jag varit på några gånger. Min mamma brukar nog gå varje år faktiskt. Jo, men alltså den är väl bra... Jag har alltid för höga förväntningar inför mässor dock.. Men det är ju väldigt mycket inredning på den och det är ju kul! =D

Det låter så fint när du beskriver hur du ska göra med ditt blivande skåp. Whiiii!!!

Jag tror att jag ska köpa fröer i helgen, tjuvstarta lite. Går liksom och tänker på dom där stackars fröpåsarna i affären som vill komma hem till mig, haha.. ;)

Kram kram
Madeleine

Anonym sa...

Jättefint i ditt kök. Härligt att kunna flytta om lite och sakerna ser ut som nya.
Ha en bra dag
kram
AC

Anonym sa...

Så fin ljusboxen blev hemma hos dig! Extra roligt att den hamnar hos en bloggis. =)

Kram Emma
Emmas vita drömmar