måndag, augusti 27, 2012

Förälskelse

Vi har verkligen förälskat oss i Kroatien och Makarska rivieran.
Vår solsemester kommer att gå hit igen.
Det är vackert, rent, väldigt trevliga människor och en av dem finaste folkslagen jag sett :)
Vackra och ursnygga är både killar och tjejer.









Torget i staden Makarska som vi bodde i för andra gången.
Det är så vackert och man får en mysig känsla här.
Biokovobergen i bakgrunden som ser ut som en kuliss.
Att stå mitt på torget en kväll och insupa atmosfären var för mig bland det bästa.
Senare på kvällen sprudlade det av liv här.
Hit vill jag fler ggr.

Vill ni uppleva en perfekt semester rekommenderar jag Kroatien.

 

5 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej de ser underbart ut! Ska allt ta och titta på resa hit :)

Kram Camilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Jo, vi har mailat med Josefin nu när du varit borta om en träff. Vi försökte få ihop en helg i september. Men det gick inget vidare så nu är vi inne i oktober.
Hur har du det då?

Nej, det är en bekant som plockat svampen. Jag är dålig på ställen där det finns.
Plockar ni svamp?

Haft en bra dag? Kram

Vit dröm sa...

Ser otroligt fint ut! Förstår att ni förälskat er :)
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Madeleine Berglund sa...

Hej! :)

Vilket bra semestertips, kanske att jag och Christer skulle åka dit?! Tål att tänkas på. :) Det ser otroligt vackert ut och om människorna där är trevliga är ett stort plus. Finns inget värre än när dom ska stirra och ropa efter en, usch och fy...

Tack, vad snäll du är som tycker jag varit duktig med sovrumsrenoveringen. :) Vi börjar få till det i hälsingland. I helgen ska jag till Rappne och köpa en klätterros, tror det blir en New Dawn. Tänkte plantera den utanför sovrumsfönstret så att doften sprider sig in i sovrummet när man har fönstret på glänt. :)

Ser att du och maria pratar om bloggträff. Oktober passar mig bättre än september. Visst tänkte du ha det hemma hos dig och sen en liten butikrunda? Vore jätte kul tycker jag!

KRAM KRAM KRAM
Madde

PS. Du är skitsnygg! :)

Liza sa...

Ser ut som om ni haft en superhärlig semester o va fin du är!

Ha det fint!

Kram Liza