tisdag, augusti 21, 2012

Vår egna badvik här nere

Hej! Hur har ni det? Här är det över 35grader varmt i skuggan. Jo man tackar jag, då är havet riktigt härligt.

Här kommer lite bilder från idag. Vi har ju hittat vår egna badvik här otroligt fint så man blir stum.

Så här ser jag ut nu, några kilo lättare men har fortfarande lite kurvor, men jag är rätt så nöjd.

Tacl för era fina kommentarer i förra inlägget. Det värmer.

Vet inte riktigt om mina inlägg ser lite konstiga ut men kan inte göra så mycket åt det just nu.

Ni vill jag höra, hur är det hemma ? Väder, är det höstigt ? Jag håller iaf på att förbereda mig för höst ha ha. Hoppas inte det ska behövas. Ha det fint, kram

 

 

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Gu så ljuvligt!!!! Här har vi haft 24+ idag och riktigt fint i em:)) Inte så höstigt mao.
Ha de fortsatt skönt på semestern!
Kram Anna

Edtiaflicka sa...

Vilken bikinibrud...snyggt!
Det ser heeelt underbart ut. var i cypern för två veckor sedan och fick min dos med värme med!

Kram Ida