onsdag, augusti 08, 2012

Rostig spik

3 dagar kvar att jobba, sen flyger vi på lördag till varmare breddgrader.
Vi är nere redan till frukost :)

P har hittat en del gamla rostiga spikar i vår grusgång som är från huset.
Huset byggdes i början på 1900-talet och när de bytte panel så hamna en del spikar i gruset.
Dem är inte direkt som dagen spik som är vassa i ändan :P
 
Visst känns det som vi har fått höst?
Hm, jag känner mig redo (nästan)
Vill gärna njuta mer av alla blommor :)
Men nu, ska jag bege mig för jobb.
Vi hörs ikväll!
 

4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej ja visst är de höst. Fast mysigt också.

Vilka snygga spikar, ja de kunde förr allt.

Härligt med sol och värme snart för er. Jag har suttit och kollat efter resa i slutet av dec men de finns verkligen inget. Vill ha värme men helst bara en weekend. Får inte vara ledig mera eftersom de är högsäsong på jobbet.
Jag fyller ju jämnt så jag vill helst resa då också. Annars så hittade jag i januari. Skulle vilja resa till egypten.

Ha en bra dag
Kram Camilla

Ekenäsliv sa...

Ja det är verkligen skillnad på dagens saker och de de gjorde förr... Fina spik, dem kan du säkert ha till nånting:)
Riktigt redo för höst känner jag mig inte... Vi ska börja kolla om en resa i vår så vi har värme att se fram emot. Mannen min har inte mer semester att ta ut i år annars hade jag gärna åkt NUUUUU!
Himmel så gott att åka till värmen, vad underbart! Bara njut:)))
Kram Anna

Gunillasljusglimtar sa...

Hej på dej! kul att hitta en trevlig blogg så här på morronkvisten! var hos Lotta på villavillekulla och tittade,hittade dej där...Åh vilka härliga spikar,det var annat förr:)) Getsgneunilla

Sofi sa...

Ja visst känns det som höst;)
Måste väl erkänna att jag är väldigt förtjust i hösten och längtar lite:)
En resa till värmen skulle jag dock inte tacka nej till:)

Ha det gott!

Kram Sofi