söndag, mars 03, 2013

Att få ta del av

Det finns en underbar människa i denna värld som gillar det jag gillar.
Madeleine med bloggen Mitt hem och jag 
Madeleine tog mig till hennes favoriställe för lite mer än 1 år sedan.
Jag fick äran att ta del av hennes favoritställe.
Det var Slottsträdgården Ulriksdal, som Bosse Rappne har.
Vilket ställe, det har allt! Jag avundas henne som kan åka dit lite när som.

 Bild tagen första gången jag var där, detta är söta Madeleine.
Idag fick jag ett fint mms, en fin bild som Madeleine  tog när hon var där idag.
Jag blev så klart avis hihi.

      Bild lånade från www.rappne.nu

 Hoppas snart att jag kan åka dit för vårinspiration.

Kika in på Madeleines blogg för där finns det massor av fin inspiration.
En genuin blogg!

Kraam  

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Åh det ser helt ljuvligt ut att vandra omkring där, -härligt!
Ha en fin dag!
Kram Anna