onsdag, mars 13, 2013

Första semesterdagen

Heej, då har jag börjat min semester idag.
Tokigt skönt är det.
Jag firade in den med att åka till Örebro och äta gott med mina inventeringvänner.
Som jag saknat dem och många skratt blev det. 

Imorgon ska jag nertill Lidköping med pappa och bror till min ena syster som fått barn och träffa lille Alfons.
På Lördag ja då väntar Madeleine och Ulriksdals slottsträdgård.
Då hoppas jag på strålande sol, vi har just fått en hel del snö.

   
 


Min plättar i luften som växer så det knakar.

Idag ska jag städa, träna och bara vara.
Ha en fin dag! 

4 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åh så mycket kul som väntar den här veckan med andra ord. :)

Ja den där snön har hittat hit också. Det är mest isen som gör mig...stel.. Haha..

Ja, vi beställer sol och hoppas på det bästa.

Madeleine Berglund sa...

Rappne..
Mums!!! Himla kul ska det bli. Listor gillar jag, kör på det, hihi;)
Kram kram

Madeleine Berglund sa...

Mä.. Jag skrev en till kommentar i mitten... Den försvann visst.. Jag frågade om du ville ha frukost när du kommer? Och att vi kunde äta lunch och fika hos rappne:)

Liza sa...

Skönt med lite ledighet!
Låter som om du har mycket kul inbokat!

Ha det fint!

Kram Liza