söndag, mars 17, 2013

Min resa till Madeleine

Igår morse åkte jag tidigt upp till Madeleine i Sthlm.
Vi skulle träffas och besöka Ulriksdals slottsträdgård.
Underbara ställe!
Men först en rundvandring hemma hos Madeleine.

   




Ett lugnt, vackert hem med så mycket växter och pelargoner som frodas.




Här har vi en liten del av utbudet på verandan hos Rappne.

Ni skulle ha sett pelargonhavet, penséerna.
Med mig hem blev det en hel del, som doftande pelargoner.

  Bild lånad från mitthemochjag.blogspot.com

Ja ni ser ju mig här,  en del blev det.
Fröer, påskartiklar och en gul hyacint. 
Jag gjorde som alla andra sthlmare, jag köpte mitt påskris :)
Vi har skrattat, ätit gott och fikat gott.
Bättre lördag kunde jag inte få. 

Rekommenderar verkligen att ni kikar in hos Madeleine, bloggen hittar ni HÄR  
 

5 kommentarer:

Vit dröm sa...

Åh det ser helt ljuvligt ut! vilken helg!
Ha en skön söndag!
Kram Anna

Sofi sa...

Hej Annika!

Vilken härlig dag ni haft du och Madeleine!
Så kul att besöka Ulriksdals slottsträdgård:)

Ha en fin Söndag!

Kram Sofi

Anonym sa...

Låter som en underbar helg! :)

Ha en mysig söndag!
Kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Hej lät som en toppendag, o så mycket fint du fick med dig hem också.

Kram Camilla

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Titta vilken fin tapet. Vilka fina bilder ;)

Jag har gjort iordning påskriset nu, hihi. här är man ute i god tid =D

vad blev det för film i lördags kväll?
Vi tittade på senaste bondfilmen och den var jätte bra. Absolut en av de bättre då den var lite annorlunda mot de andra. Jag rekommenderar den starkt!!!
Kram kram
Madde