onsdag, mars 20, 2013

Pepsi Max ska den heta!

När jag var hos Madeleine och vi besökte Ulriksdals slottsträdgård så skulle Madeleine köpa doftpelargon. Jag var inte sen med att hänga på.
När vi väl står där så hittar vi en pelargon med doft av ingefära och Coca cola.
Det stod på skylten, Coca Cola.
Jag utbrister: Men Coca cola, har dem inte en med doft av Pepsi Max?
Både Madeleine och jag är beroende av Pepsi Max.
Oj vad vi skrattade åt detta.
Internt skämt :) 

 



Trässkyltar från Granit, ska köpa tavelkrita att skriva på dem.
Fick ett skott från Madeleines fina vildpelargon, den ser hängig ut men nu har den ryckt upp sig. Jag vårdar den mycket ömt :)

Stora zinkkrukan är från Granit.
Plantera om mina doftpelargoner ska jag göra så att de växer sig stora.

Vi hörs snart igen!
   

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vi ska också se Falk filmen :)

Ja men nu är ju VD så bra att jag håller på att smälla av ;)

Haft en bra dag? Kram kram!

Madeleine Berglund sa...

Hej! :)

Hahaha, gud vad skoj. Jag har faktiskt skrivit pepsi max på min skylt. =D Christer la till och med märke till det, haha... Han är mer beroende än mig tror jag. ;)
Vilka otroligt vackra och våriga bilder. Jag planterade om mina doftisar i måndags.

Hoppas din vildpelargon växer och börjar blomma men det tror jag faktiskt att den kommer göra.


Hur ska jag göra nu då. Ska jag köpa gräddvita eller ljusgrå örngott (de i linne med volang)? Vad tycker du? Jag kan icke bestämma mig...

Kram kram
Madde

Madeleine Berglund sa...

Jo juste, hur var falk filmen? är sååå nyfiken... Måste se måste se måste se!!!

Baby showen var så himla trevlig och rolig. God mat och gott fika, nya trevliga människor, rolig frågesport om den blivande mamman och stämningen var på topp. =D

Vi i Villa Ville kulla sa...

Hahahahaha va kul coca-cola =0)
Älskar pellisar får nog ta och titta till mina som står i källarn de e nog dax för de!!!Jättefint pimpat fönster!!!
Ha en fin Torsdag
Kram Lotta

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Tröjan köpte jag på Flash.

Tyvärr blir det ingen bio ikväll. Micke är sjuk :(

Japp, jag tittar på "The Following". GRYMT bra enligt mig :)

Vad ska ni göra i helgen?

Har alla bebisar i familjen kommit nu?

Kram kram