lördag, mars 23, 2013

Jag får gåshud, trance is the shit

Vilken fin dag vi har :)
Strålande sol och lite värme på näsan på trappen har det blivit.

Har en heldag för mig själv då P jobbat sen 06.45 till 19 idag.
Jag var uppe 5.30 idag, det ni :)

Just nu lyssnar jag på musik och självklart Armin van Buurens musik.

  
Vi ska äntligen få se honom till sommaren, jag räknar verkligen veckorna nu.
Detta är vad vi ska få se:


Jag får gåshud av detta
Vi har bestämt att vi ska stå så långt fram det går så man får den goa känslan.

Detta är från Ultra music i Miami iår, någon gång ska jag få oss dit också :)
Armin van buuren är ännu en gång världens bästa DJ, han fick 5 priser för detta.
Nu ska jag njuta lite till av go musik :)
Är det dags för party ikväll, lyssna på detta så kommer ni i mood.

En tisha med Armins loggo ska köpas med.
Måste ju bara ha haha.
       

Inga kommentarer: