lördag, mars 03, 2012

Den nakna sanningen

Som många av er vet går jag ju på LCHF.
En riktigt bra diet och jag snittar på 1 kg i veckan.
Jag har nu haft detta sen andra veckan in i januari.
Så här såg jag ut i september förra året och fram till januari 2012.
Dem 2 första bilderna är före, ni ser ju vad det vällde överallt. 






 Så här ser jag ut nu :)
Jag har gått ner 1 storlek på kläder och BH och det väller inte direkt någonstans förutom ryggfettet. Ja ni läste rätt, jag kan leva med denna mage jag har nu, bara jag får bort ryggfettet.

LCHF, är hur bra som helst, jag kan ligga på sofflocket och ändå gå ner i vikt, meen imorgon ska jag börja med löpträning igen. Våren är ju här :)
Nu ska jag laga god fläskfile med grädsås, sedan chokladmousse.
Bara LCHF i detta!
Kraaam

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad fin du är! Gud så roligt... :)
Chokladmousse låter som en fin fin rätt att unna sig denna lördag.

Kram, kram!

Hannashome sa...

Vad duktig du är och härligt när det ger resultat så snabbt =)

Kram på dig!
/Hanna

Emilias sa...

Wow!! Vad duktig du är!! :D
Kram