måndag, mars 12, 2012

Jag hyllar

Idag kommer jag att hylla Tiesto.
En av världens största DJ:s som jag har haft förmånen att få se.
Han med många fler kommer i sommar till Summerburst i Sthlm, tyvärr som det ser ut nu kan vi inte gå på detta :( Meen jag vet att Tiesto kommer spela fler ggr här.
Hans hemstad har ju blivit Sthlm :) Han kan t.om svenska nu.
Jaja, jag är imponerad hihi.
Här är Tiestos nya, den kom ut igår.


Så höjer ni ljudet och fistpumpar hihi. 
Det var denna kickstart på denna måndag :)
Kram

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

hej! :)

Vad spännande det låter med att anordna en loppis. Det har jag också planer på om några år, fast då i båthuset i hälsingland. Vi får se. ;)

Det blev bättre i lördags. Värmekudde på magen och en christer som masserade mina fötter så att jag somnade. Sen gick det över tack gode gud.

Har du några planer till veckan?

Ja, jag har sett alla huss ;) Dom är riktigt bra!
Kram kram Madde