söndag, mars 04, 2012

Lysande söndag

God kväll i stugorna!
Har ni haft en fin söndag?
Här har solen lyst, men jag råkade ut för en nedrans migrän, började efter min löprunda :(
Så mycket tid i soffan har det varit.





 Har inhandlat Kungsängslilja. Tror den kommer att börja att blomma lagom till jag kommer tillbaka från Sthlm.
Nu är det dags att självmedicinera mig igen.
Haha, har Diklofenak mot inflammation och värk på recept, men den fungerar alldeles utmärkt med 2 alvedon. Enda som hjälper mig mot migränen.
Trevlig kväll, så hörs vi imorgon!
Kram

7 kommentarer:

Jenny sa...

Så skönt att du är bättre, har förstått att det inte är roligt med migrän...
Fina bilder du visa i förra inlägget, ni kommer få så fint i ert nya hus!! Härligt med vårens alla växter, man känner att våren är på gång.
Kram Jenny

Hemmakatten sa...

Hoppas migränen gick över. Är verkligen jobbigt och man blir helt däckad! Ha en fin start på veckan som kommer!

Jenny sa...

Vad fin du är! Såg bilderna på din lchf-kropp! Jag laddar för att sätta igång imorgon faktiskt, jag har typ 10 kilo att trolla bort ;)
Kram Jenny

Ninnis sa...

Hoppas verkligen att alvedonen bet på migränen och att den gav vika...<3

Ha en skön vecka!!!

Kram Ninni

Madeleine Berglund sa...

Hej! :) Hur mår du? Oj vad jobbigt att få migrän. Du hann springa i alla fall. Jag är sugen på att börja löpträna men jag vågar liksom inte.. Känns läskigt...

Köket kommer bli sååå fint. Jag gillar för övrigt mittenbilden bäst med den svarta randen. =D

Kram Madde

Madeleine Berglund sa...

By the way. Lampskärmen har jag köpt på Thuns, en butik som ligger ute på landet med kläder och inredning. :)

Rosor och ruiner sa...

Jag har haft en underbar söndag! Trist med migrärn, hoppas du mår bättre nu! Vad duktig du är med din viktnedgång!
Spännande med huset! Och din kompott i nya köket blir kanonbra, alla tre bilderna är jättefina och går att kombinera tycker jag!