torsdag, mars 01, 2012

Ett städat inlägg

Hej Alla!
Jag har fått förmånen att var med i Viledas 
städpanel.
Det innebär att jag får prova på nya produkter innan dem kommer ut i butik.

Moppset, Vileda, handskar Vileda, Maison Belle, Ellis corner.
Jag fick väldigt många bra produkter att prova.
Det första jag provade var moppen Super Mocio 3 action. Den ska ta upp hårstrån och annan smuts bättre.
Jag har aldrig gillat att använda mopp innan men efter denna gång så är jag mer än nöjd.
Moppen tar upp allt, jag har inte behövt att torka upp skräp med papper som jag gjort förut för att det inte följt med. Dessutom tog den bort smutsfläckar på en gång utan att man ska behöva gnugga sönder moppen och golvet. Bra med teleskåphandtag.
Dessutom fick jag en superbra hink som knappt tar plats i vårt redan så trånga städskåp.
Där har Vileda tänkt till, man vill ju inte att städsaker ska ta för mycket plats.
Handskarna på bilden är också från Vileda. Fin färg, sitter bra och bra grepp.
Sen att man har naturliga produkter till som Såpa och Maison Belle gör städningen ännu roligare.
Jag ger moppen 5 av 5 möjliga, likaså handskarna.
 
Kraam

2 kommentarer:

Anki sa...

Gumman, känner du dig uttråkad är du så välkommen med städgrejerna hem till mig, hihi...skulle behövas! Du kanske tvättar fönster?...fniss...

Ha det gott!
Kram Anki

Anki sa...

Ha en fin helg du med!

Kram igen!