onsdag, januari 09, 2013

Att få längta

Jag längtar efter våren, att få plantera blå vita penseér.
Odla egna pelargoner och Flitiga Lisa.
Men till dess får jag njuta av lite nya gröna och blommande växter inne.

  


Bilder från sovrumsfönstret.

Igår hade jag nära döden upplevelse, vet iaf att det inte var dags för kistan den gången.
Än så länge får jag vara kvar på jordelivet hehe :)
Det tackar man för!

Imorgon sista dagen, sen vankas en weekend ombord på Silja Line och till Helsingfors.
Goa drinkar ska njutas av och bra musik.
Kram till er alla!  

4 kommentarer:

Sofi sa...

Så fint!
Jag behöver också fylla på med lite nya fräscha blommor!
Så synd att du jobbade den nionde:( men det är klart vi kan ses senare, det är ju så trevligt tycker jag!:)

Nära döden upplevelse lät otäckt!?
Tur du mår bra nu!

Kram på dig

Vit dröm sa...

Ja visst längtar man, men här kom det snö igår...suck!
Hoppas ni får en rolig kryssning!
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Hu det ät otäckt, vad hände?????
Skönt att du är ok!
Ha det så kul på kryssningen! Jag längtar till Kap Verde som vi åker till i början av februari, wihooo!
Kram Anna

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Fy då, vad är det för hemskt du råkat ut för?! Tur att det gick bra.

Ha det så bra på resan, alltid roligt att få komma hemifrån.

kram