måndag, januari 14, 2013

Mumin såklart

Det var ju såklart Mumin jag pratade om i förra inlägget.
Jag är barnsligt förtjust i Mumin.
Mumin, han finns på Silja Line titt som tätt.
Han hälsade oss Välkommen ombord när vi klev på, vi var och kollade på hans show.

    Men det bästa av allt, vi satt och väntade på mat på en restaurang när P plötsligt säger "Ååå nej, vet du vem som kommer"
Jag vänder mig om och utbrister MUMIN hehe.
Mumin vinkar, och jag vinkar :P


Så söt så :)
P han skämdes. Jag är barnsligt förtjust i Mumin. 

Kraam 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg bilder på dig, hur mkt. har du gått ner?
Du ser verkligen smal och smärt ut, trots att julen nyligen varit.
Mvh Anna

Madeleine Berglund sa...

Haha, att jag inte lyckades knäcka den nöten, haha. Mumin såklart, haha. ;)

Ja, mamma är jätte glad över att få ett barnbarn. =D
Hon trodde det var en flicka men det visade sig vara en pojke. Ska bli så mysigt och kul.

Jag mår jätte bra, äntligen!!! Har ju varit helt otroligt trött hela hösten. Men nu har det äntligen vänt. Den växer som den ska och verkar trivas där inne.

Shoppade du något på båten? (nyfiken) Dansar du och peter?
Kram kram Madde :)

Vikeskärs hem och ting sa...

Hej Anna!
Jag har gått ner 19kg. Jag har ju fuskat en del under jul och nyår, men nu är det back on track igen :)
Mvh Annika