onsdag, januari 23, 2013

Klädheaven

Ska villigt erkänna att jag är shoppingberoende av kläder.
Hm, inte bra egentligen.
Nu får det vara köpstopp på det fram till april.
Vet ni, P måste sätta spärr på några kdsidor för att jag inte ska shoppa haha.
Jag vet inte hur man får upp spärren heller hehe.
Så illa är det, förra året la jag ut ca 13.000kr bara på HM :S
Nu får det vara nog tills det är dags för mer vårkläder.
Men här kommer mina senaste inköp.
Favoriter från Vero Moda och Only som jag anser har bättre kvalitet och priser än HM.


   
 





Lite vårfärger och kläder som jag fyndat från Vero Moda och Only.
Kläder man även kan ha i sommar.
Dags för vit månad på kläder!
Vad har ni för last? 

3 kommentarer:

Sofi sa...

Hehe har många laster...;)
Älskar ju också kläder men är periodare, just nu köper jag inte så mycket. Älskar ju inredning med, är periodare där med och brukar få dille på olika saker:)

Hoppas att du har en mysig kväll!

Kram kram

Vita huset 28 sa...

Hahah känner igen mig, fast jag har nog handlat mera inredning sista tiden. Men de har blivit endel kläder från Hm här med fast inte i den valutan du har handlat för :)

Hmm har dock ett jättekonto på Ica hahah ja förra året blev massor inhandlat där, stor peng lagd såg jag på årsbeskedet. Ja inredning o kläder, skor o leksaker till Nova.

Jag har ju jobbkläder men du har väl dina egna när du jobbar? Då måste ju garderoben uppdateras ofta.

Massa fina tröjor du har skaffat. Jag önskade vi hade en only/vila butik här. Har lite av de på en affär men de tar alltid in massa små linnen o sånt som hmmmm andra gillar om du förstår.

Ha en skön dag
KRam camilla

A House With A View sa...

Vilka fina kläder!!! Ja nog är det lätt att förköpa sig, det känner jag nog igen:)) Min last bland ting är nog allehanda renoveringsdetaljer, vi har ju ett hus som är under renovering så allt som behövs till det har jag svårt att motstå:))))

Lycka till med din "vita månad":)

Kraaaaaam aka