torsdag, januari 17, 2013

Sommarens planer

Sommarens planer, mm dem börjar vi fundera på.
Hittills, har vi kommit fram till.
Helsingforskryssning, Cykla Göta kanal, och besöka Kinnekulle igen.
Inget Kroatien som det ser ut nu, vi måste spara till helrenovering av badrum.
Vi får ta Kroatien sommaren 2014 och då 3 veckor :)

 




Bilder från sommaren 2012 då vi åkte en heldag på Kinnekulle.
En av mina bästa dagar den sommaren.
Dessutom ska det njutas för fullt hemma i trädgården.
Har en del pyssel att fixa där, som intregrerat växthus uteplatsen, bygga in fågelbad i rabbatten m.m. 
Har ni planerat vad ni vill göra till sommaren?
Kraam
 

1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Jag är så nyfiken på tredje boken så jag håller på att dö. Men min mamma läser den just nu så jag får vänta ett tag till innan jag får börja läsa.

Vad blir det i helgen för er?

Vi har bokat ett hus en vecka på Öland i sommar med svärmor och Mickes syster med fam. Ska bli så mysigt.
Sen får vi se vad vi hittar på mer.

Ha en trevlig helg! Kram kram Maria