söndag, januari 13, 2013

Här är jag

God kväll i stugorna.
Vilken rolig helg jag har haft, god mat, god dryck och bra shopping.
Den här gången kunde vi uppskatta Helingfors lite mer och kunde se det fina i staden.

 
Här har ni mig första kvällen.

Min P andra kvällen i baren.
 Jag andra kvällen.

Imorgon ska jag visa en favorit jag har sett och vinkat till.
Skulle gärna har kramat honom också, men va överlycklig att jag fick se honom 3 dgr i rad.
Han är stor och rund och vit päls med en stor nos.
Kan ni gissa vem?

Kraam     



3 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Halloj där pinglan, lät som ni har haft de bra. Ser fram emot o få se vad det blev för shopping.

Kram Camilla

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Vad kul att resan blev så lyckad. =)
Näää, jag kan inte gissa vem, haha, så berätta gärna du. ;)

Kram Madde

Maria - Villa Krutbruket sa...

Snyggingar!

Härligt att höra att ni hade det bra.

Har du sett att VD börjar den 26:e??
Äntligen, säger jag!!!!

Kram, kram!