tisdag, april 17, 2012

Det lönar sig

Vi fick en blomma av vår handläggare på banken.
Jodå, det lönar sig att ta lån haha.
Jag sken upp som en sol när jag fick se blomman, helt i min stil.





Så sött kort :)
Ja ska man få sådana här saker av banken då ska jag ta fler lån (ironi).

Sista inlägget på ett litet tag nu, imorgon åker jag till Sthlm för utbildning upp kl 04.30 hemma kl 21.30 gissa om jag kommer vara trött.
Meen sedan på torsdag börjar min semester fram till måndag. 
Ha det fint nu, Kram 

5 kommentarer:

Emilias sa...

Vad snällt av dom :) jättesöt blomma!
Ha det fint tjejen!
Kramar

Ekenäsliv sa...

Ha ha ha, vi fick blomsterchecka vi;) Så nog lönar det sig alltid, ha ha..
Ha de gott!
Kram Anna

Jenny sa...

Fint!
Ha det så bra på kursen, kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Hahah ja visst kan de löna sig o ta lån :) (ironi)

Vi fick en bukett med blommor hemskickat när vi lånade till huset. Glad blir man ju när de kommer så oväntat.

Ha en bra dag på utbildningen.
Kram Camilla

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Ert radhus ser mysigt ut, vilken veranda! Där kan jag tänka mig att ni kommer att sitta när solen tittar fram. :)

Jag ska också se till att min sambo får ett eget rum när vi flyttar nån gång. :) Där han sitta med sina spel och dator utan att jag behöver se och höra!

Häftigt att er handläggare träffade så rätt med blomman!

Och tack för din kommentar om vårt kök!

Johanna