söndag, april 29, 2012

Jobb i trädgården

Hej!
Här har varit en liten paus.
Vi har nämligen arbetat i trädgården hela dagarna.
Oj vad skoj det är!
Bjuder på lite bilder därifrån idag.




Pallkragarna ska fyllas med jord så jag kan så nästa helg.
I lilla växthuset har jag nu egenodloade pärlhyacinter.
Här ska örter få stå sedan.
Jag kommer att ha lite olika lådor med smultron och annat vid sidan om pallkragarna. Blir lite mer ombonat då.
Jag har lagt om stenarna kring buskarna och lagt på ny jord.
Jag är så lycklig över min täppa :)
Mer trädgård imorgon :) 
Kraam
 

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh, vad roligt med trädgårds inlägg.
Var ni in till Blomsterlandet nu i helgen? Vad köpte ni för kul?

Snart ses vi :)

Ha en fin sista april! Kram

Vita huset 28 sa...

Hej va fint du har de där. Gillar verkligen pallkragar i trädgården.
Jag ska ha tre st. Har fixat hem men jag vill måla dessa svarta först. Hoppas de blir i veckan så jag också kan så till nästa helg
Kram Camilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh vad roligt att spendera mycket pengar på Blomsterlandet. Man vill ju ha allt nästan ;) Är du medlem i deras klubb så du får poäng? ;) Jag går alltid på sånt där och därför har man ju en miljard plastkort i plånboken :)

Tar du buss in till Örebro på lördag morgon?

Har ni några bär och frukt i trädgården?
Har du hängt ut tvätt ännu? Älskar det. Hängde ut första gången igår. Luktar ju så gott!!

Ha en fin dag! Kram

Ninnis sa...

Gläds med dig vad det gäller en egen täppa...livsviktigt...oavsett den är stor eller liten...=)

Ha en skön Valborgs...<3

Kram Ninni