söndag, april 15, 2012

Nya boendet insida

Vi går vidare med lite mer interiörbilder.
Jag varnar för väldigt oinspirerande sådana.

 Här i köket kanske vi får in min kökssoffa som står hos pappa.
Jag hoppas på det.
Köket kommer att renoveras men en bit in i framtiden då det finns annat som är akut.
Som t.ex denna trapp.
Ser bra ut på bild va?
Mm, men man har målat med så sträv färg att det går inte torka bort smuts, man har inte torkar om det droppat färg och underjobbet är så dåligt gjort att man spyr.
Vi kommer att totalrenovera sovrum, vardagsrum, smårummen, hallen och hall övervåning.
Det är tyvärr ett måste men kommer bli så fint :)
Vi anlitar självklart målare till detta, orka göra det själv :P 
Vi hörs!

4 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj!
Här har det hänt grejor sedan jag var inne sist! Vilket underbart hus ni köpt, jättefint. =)Antar att ni kommer ha fullt upp ett tag... ;)

Kram ♥

Vita huset 28 sa...

Hej de kommer bli toppenfint när ni är färdiga! Gillar trappen, fast inte kul när det inte är ordentligt gjort.

Antar att ni somnar ovaggat i natt :)
Kram Camilla

Vit dröm sa...

Tror det kommer bli såååå fint när allt är klart. Ska bli kul att få följa era projekt!
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Jag gillar att måla jag, men visst det kan ju bli för mycket med;-)
Jag har påbörjat slipa en av våra innerdörrar idag, de behöver alla en omgång med ny vit färg:-)
Ha en fin vecka i nya huset nu!
Kram Anna