fredag, april 13, 2012

Första bilderna

Heej!
Fredagskväll och vi har varit iväg med ett lass kartonger till nya boendet.
Här kommer första bilderna :)

Här är den fina dörren in till vardagsrummet.
Så ser ni en liten del av vardagsrummet!
Men nu behöver jag hjälp.
Mannen i huset vill ta bort detta golv då det är lite skavanker och lappat.
Men jag tycker det är charmigt.
Så gör era röster hörda om ni tycker golvet ska vara kvar.
För övrigt ska här målas vitt i tak och på väggar.
Mer bilder kommer imorgon :)
Kramar

3 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Här kommer en röst!! Vitt i tak och väggar, och golvet kommer att göra sig jättebra! Jag tycker det är fint med skavanker och man kan ju vänta med att byta det tills man inte står ut med skavankerna, eller att det har kommit fler =) Kan man behålla ett orginalgolv tycker jag man skall göra det. Det gjorde vi i vårt vardagsrum (jag fick "kriga" för det...)men till slut blev det för dåligt, och då insåg även jag att det behövdes byta.

Ekenäsliv sa...

Hej!!
Även hit hittae jag via Maria i Krutbruket. Så spännande med nytt boende!! Ibland behöver man bo in sig lite och känna efter vad det är man vill göra, jag hade nog väntat lite målat tk och väggar först och sen kännt efter faktiskt. Vi har bara fernissade golv i hela huset och på bottenvåningnen i sådär kvalitet så där blir det samma golv som i vårt nya kök, ett enstavsparkett från Kährs Ek Cotton. På övervåningen ska vi slipa och vitinfärga golven.
Önskar dig en fin lördag och på återseende!
Kram Anna

Liza sa...

Åh va mysigt o charmigt det ser ut!
Jag röstar på att ha kvar golvet, tror det kommer bli fint när tak o väggar blir vita!

Trevlig kväll!

Kram Liza