torsdag, april 12, 2012

Jag dööööööööööör

Första nyheten, vi har fått nycklarna till radhuset.
Imorgon efter jobbet börjar vi köra lite lådor, jag är såå lycklig.
Andra nyheten, när jag öppnar min mail ser jag att Granit har kommit med nyheter.


Jag döööööööör! Jag bara måste till Granit inom kort. Jag vet inte var jag ska ta vägen när jag såg allt detta! Frågan är bara när jag ska ta mig dit?!
Tur att dem ska öppna webbutik till hösten, men det hjälper ju inte mig nu.
Åååå vill ha NU!
Hmf, nu ska jag sitta och suckta en stund hihi.
Kram


Alla bilder lånade från granit.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen,det är Marita från Piteå.Åååå va kul att börja flytta in i erat fina hus.Förstår dina tankar om granit-grejerna.Dom är "to die for".Var till S-holm och skulle köpa en "nyhet",tja den var ju slut,och det är lite långt att åka dit nästa vecka.Så jag hoppas du hittar det du vill ha!
Ha en riktigt härlig förstahelg flytt,den är alltid magisk!!
Kram från mej!

Madeleine Berglund sa...

Mmm, jag gillar deras blombord skarpt. :)

Tänk att ni snart bor i huset, helt ofattbart.

Vad ska du börja med?
Jag går runt och är helt renoveringsgalen i huvudet. Jag vill bara prata, tänka renovering konstant.

Vi är i princip klara med lägenheten men hälsingland..man längtar hela tiden..

Svaret är JA på din fråga. jag har markduk i botten av mina pallkragar. =D

I helgen ska vi till ulriksdal och köpa penseer, några tavlor ska upp på väggen ovanför byrån i sovrummet och rostiga armeringsnät ska skruvas upp som spalje på balkongen. Jag tror att det kommer bli kanon! =D

Men vad kul för er att köra lådor i helgen..Men då kan ju bilen bli skitig =P Nä, jag bara skojade, hihi..

Jag ska byta till sommardäck och tvätta min bil i helgen, haha. ;)
Det du!

KRAM
Madde