söndag, april 01, 2012

En krans av vår

Som ni kanske förstår har jag inte så många nya inlägg pga av flytt.
Det finns inte så mycket att visa då det inte är någon idé att pyssla här hemma.
Ni är ju några nya här som kanske inte har sett gamla bilder heller.
Jag ska försöka att blogga lite nytt de närmsta veckorna.




Jag vet att hos många av er har dessa vårblommor kommit upp.
Jag har själv inte sett några häromkring, men har då inte kikat så noga. 
Iaf en krans jag gjorde, mycket lätt att göra, prova vettja :)

Idag lyser solen återigen, det tackar jag för!
Kram
 

3 kommentarer:

Ninnis sa...

Hoppas att allt flyter på vad det gäller flytten...=)
Ser fram emot bilder när ni är på plats.

Kram Ninni

Vit dröm sa...

Så fin! Verkligen vårig och härlig!
Ha en skön söndag!
Kramar Anna

Vita huset 28 sa...

Hej förstår att flytten tar mycket tid, ska bli spännande o följa.

Kram Camilla
Ps missa inte min utlottning