torsdag, april 26, 2012

Snart helg

Det vankas bloggträff nästa lördag i Skövde.
Jag har precis bokat tåg för detta men mer om det lite längre fram :)
Snart är det helg, och då vankas det Ikea och Blomsterlandet.
 


Lite bilder från köket
 
Jag har dessutom gjort en lista på vad som ska göras.
Klippa häck
Kratta mossa och göda gräsmatta
Ordna nya linor på torkvindan
Gräva rabatter
Göra rent uteplatsen
Montera utemöblerna
Ja så är det säkert något mer som ska göras :)
Fast det är bara roliga saker.
Vi hörs!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Oj, så mycket ni ska göra... Men det är ju bästa tiden nu för en flytt egentligen, man vill fixa i ordning mycket på våren :)
Ha en skön helg, kram Jenny

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Vi kom precis hem igen efter en morgon promenad. Jag blev sittande i solen med en kaffe. Passar på medans Svante sover fortfarande. Riktigt skönt väder. Härligt med sol!
Sen ska vi ta och göra oss i ordning för att åka och handla. Resten av dagen blir lugn.
Vad hittar du på?

Perfekt! Du får pengarna när vi ses. Jag kom på en sak men messar dig om det ;)
Hehe, jasså hela 2 kr. Vad roliga dom är.

Hur trivs ni i huset??
Härligt med en massa trädgårds fix. Det är ju så roligt!!

Ha en fin helg! Kramar

Madeleine Berglund sa...

Hej du med det vackra huset!

Oooh så trevligt med trädgårdsbestyr. Vet du vad jag ska göra i h-land imorgon bitti? Riva plastmatta och ta fram trägolv. Whiiiii!! Ska ställa klockan på sex så att jag verkligen kan ta vara på dagen.. whiiii!!!

Vi ska elda massor också eftersom vi har mycket ris, en nerrivven vägg och takplattor som ska eldas upp. :)

By the way, har tittat på trädgårdstoppen på playen och jösses vilket mysigt program. Love it :)

Ha en trevlig valborg!
KRAM
Madde

Emilias sa...

Jaaa, snart snart kommer ni hit! Perfekt :)

Ha en fin helg!!
Kramar

Sofi sa...

Vilken bra idé att göra en lista på allt trädgårdsfix:)
Det blev några fynd på tjejkvällen igår:)
Nu är det nog dags för mig att natta snart!
Kram på dig