måndag, april 09, 2012

Till det nya köket

Den känslan jag eftersträvar i nya köket hämtar jag från Ellos.

 Jag är bra sugen på att beställa den svarta tallrikshyllan.
Men först måste vi möblera och känna efter.


Duken och kökshanddukarna har jag precis klickat hem från Jotex
Denna matta från Rusta vill jag ha till köksgolvet.
Kan bli snyggt! Vill jag ju ha vita pelargoner i fönstret och en hissgardin.
Vet ni, köket är det första jag ska ordna med :) Ett rum i taget!

Nu ska jag kurera mig, värk i hela kroppen så jag hoppas inte det blir influensa av detta.
Kram

Bilder lånade från Ellos.se, Jotex.se och Rusta.se

5 kommentarer:

Liza sa...

Kul med lite nytt i nya köket! =)
Ska bli roligt att se ert nya boende!

Ha det bra!

Kram Liza

Sofi sa...

Så mycket härlig inspiration du bjuder på! Nu blir jag sugen på att göra om vårt kök:)
Ha en fin kväll!
Kram Sofi

Hannashome sa...

Fint!
Det är supernice att man kan hitta så mkt fint och prisvärt på postorder =)

Hitade du något på mässan?
När flyttar ni?

Krya på dig/ Hanna

Madeleine Berglund sa...

Hej! :)

Ååå så mycket vårigt och fint du har på bloggen. Härliga inlägg.

Vi är hemma igen utvilade efter några dagar i Hälsingland. :) Vi har målat första varvet med vitfärg i taket. Blir sååå bra. Nästnästa helg ska jag måla det sista varvet. Tjohooo!!! ;)

Jo, min dahlia växer också så det knakar. Jaså, ska man toppa den?? jag vet inte riktigt hur man gör med den nämligen. Jag + Dahlia = premiär.

KRAM
Madde

Madeleine Berglund sa...

Ps. Nej, har inte sett trädgårdstoppen än.. Har du? Ska kolla upp det på playen. Återkommer i fråga hihi. :)