torsdag, juli 26, 2012

2 veckor kvar

Om exakt 2 veckor och 1 dag åker vi 2 veckor till Kroatien.
Jisses, så skönt det ska bli!
Bjuder på bilder från förra året vi var där.


 Vår utsikt från balkongen, P har önskat samma rum.


 En del av den fina hamnpromenaden, här ska jag löpträna på mornarna.
 Kustpromenaden, här ska jag löpträna också :)

Jaaa, som jag längtar.
Jag ska dessutom välja bort 1 par finskor för att kunna ta med löparskorna.
Ska bli så kul att få träna utomlands, det har jag aldrig gjort haha.
Iaf varannan morgon ska jag ut.
Nu läggdags, Kram
 

2 kommentarer:

Emilias sa...

Hej!
Hur har ni det? Är du mitt i semestern?

Härligt med en utlandsresa att se fram emot :)
Kram

Sofi sa...

Å så härligt!

Vi brukar alltid åka utomlands en vecka på semestern men i år valde vi Gotland istället:)
Saknar solen och värmen som är given utomlands:)

Ha det fint!

Kram Sofi