fredag, juli 20, 2012

Lavendel och vacker pläd

Strålande sol och vindstilla!
Hoppas det blir så hela dagen, den ska ägnas åt trädgård, solning och löpning.
Det är ju mina sista dagar på semestern nu, dock väntar 3 veckor om 3 veckor varav 2 i Kroatien snart :)

Jag har shoppat på HM Home på rean, en fin pläd.






 Klädställning Ikea, fågelbur Indiska, blus Mandeldesing.se
Lavendel fick komma in i sovrummet, doftar gott.
Den här klädställningen är bland mina bästa köp.
Här hänger jag upp kläderna på kvällen vad jag ska ha nästkommande dag.
Ha en fin dag! 

4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vilken härligt fin pläd. Och lavendel, ja det doftar ju så härligt!
Ha en fin fredag i solen!
Kram Anna

Hemmakatten sa...

Fina bilder! Somrigt och fräscht!

Sofi sa...

Vilken vacker pläd!
En tripp till Kroatien lät ju inte helt fel:)

Ha det gott!

Kram Sofi

Jenny sa...

Jättefiffigt och fint med klädställningen!!
Tyvärr så är mitt sovrum alldeles för litet :(
Ha en härlig helg, kram Jenny
Aaah, så härligt med semestern senare!!!