onsdag, juli 04, 2012

Hem ljuva hem

Vilket härligt väder vi har!
Jag hoppas det får vara så här nu resten av sommaren.
Mina ljuva rosor i trädgården börjar att blomma.
Så salig jag blir att se dem.
Snart slår Jasminbusken ut, åå perfekt till semestern också.




Skylt Hem ljuva hem,kruka Amaryllis, liten välkomstskylt Vita Rummet.
 Det är verkligen Hem ljuva hem här.
Så tyckte denna skylt passade bra.
Så en välkomnande skylt i blomman i hallen.
Nu ska jag njuta av ljumma kvällen innan läggdags.
Kram
 

2 kommentarer:

Jenny sa...

Halloj! Nu har jag tittat ikapp här inne, så mysigt och fint ni har det! Förstår att du trivs i det nya huset! Hallen är jättefin, gillar skåpet och skylten!!
Njut nu av den härliga sommarkvällen!
Kram Jenny

Ekenäsliv sa...

Visst är det gott att vara hemma!!
Idag har det varit lite si och så med vädret här.. Och det sägs att regn är på väg in här, gillas inte!!
Ska be lite till vädergudarna om sol:)
Kram Anna