lördag, juli 21, 2012

Rostig fågel

Förra lördagen hade vi ju utflykt på Kinnekulle.
Vi stannade till där vi kände och vi hittade ett guldkorn.
Vid detta guldkorn hade de massor som jag letat efter.
Men jag kunde inte köpa allt så jag köpte till slut en rostig fågel att ha i trädgården.






Den sitter här vid buskrosen och vajar lite lätt i vinden.
Tänk sen när rosen vuxit upp vad fint det blir med fågeln som ser ut att flyga :)
Nästa inlägg får ni se guldkornet på Kinnekulle.
Nu vankas grillning!
Kram

 

2 kommentarer:

Ninnis sa...

Vilken fin fågel..jag ser din vision framför mig...det blir toppenfint när den vackra rosen vuxit upp...=)

Kram Ninni

Sofi sa...

Kommer gärna på bloggträff i höst!:)

Å fullkomligt älskar PIP Studio! De har så mycket fint:)
Din fina fågel passar jättebra i trädgården!

Kram på dig!