tisdag, juli 10, 2012

Vågar jag visa magen?

Min viktresa har faktiskt varit lätt.
13 kg sen i januari, jag får klappa mig på axeln.
Jag är en LCHFare och kommer alltid förbli, med undantag att ibland äta vad jag vill.
Jag har blivit en fena på löpning jag kommer inte sluta med det.
Det är 5 veckor kvar till vi åker till Kroatien och denna gång kan jag gå på beachen och känna mig nöjd som jag ser ut nu, men lite till kan jag ta på.
 Nu




Jag vågade mig på att visa magen haha.
Jag är inte vältränad, jag har lite put på magen, men jag är också en svankryggad person så det kommer alltid stå ut lite.
Jag är överlycklig över att mina axlar och nyckelben har kommit fram.
Jag har numera strl 38 :) Jihoooo
Jag har fått formerna tillbaka.
Jag älskar att springa, och dessa 2 semesterveckor är det löpning alla dagar utom högst 2 i veckan.
Fettet ska bli fastare och kanske att 1 kg kan rasa bort.
Kan jag lyckas så kan NI! (ni som vill)
Så shoooot med kritik, respons eller vad ni vill :)
Ser ni min nya frilla? :P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Visa hur din frisyr ser ut bakifrån.
Jag tycker du passade mycket bättre i kort hår. Nu ser du ut som en tant.
Det finns så mycket snyggare frisyrer idag, t ex snaggat vid sidorna och längre lugg, snaggat vid ena sidan och längre på den andra osv. Det ska vara snaggat där bak.

Vikeskärs hem och ting sa...

Det bästa av allt, jag älskar att reta upp någon som inte har ett liv :)
Tänk att man kan trigga någon så som tydligen vet bäst.
Därför jag skrev shooot med kritik m.m. I love it :)

Anonym sa...

Ska ni inte skaffa barn nu när ni är nygifta?

Maria - Villa Krutbruket sa...

Du är TOK snygg!! :)

Kram!

Ninnis sa...

Grattis till din vikt resa...=)
Du är jättefin och ska vara stolt över det...=)

Kram Ninni

Ekenäsliv sa...

Ja, det är fantastiskt bra jobbat!!!!
Håller precis med Ninnis, du är jättefin och ska absolut vara stolt över dig själv! Way the go girl!!
Kram

Drömmen om ett hus på landet sa...

Gillar både din "tant"frisyr(då har jag det oxå...) ;D och din viktnedgång... själv har jag gått ned 14 kg sen mars men jag har Myyyycket mer att ta av... Var stolt.. det dröjer nog till sommaren 2030 eller nåt innan min mage visas... Hahahaha... Kram Jeanette Trevlig resa förresten