fredag, juli 13, 2012

Utflykt Kinnekulle

Jag längtar så jag spricker tills imorgon.
Jag med P och syster som bor i Mariestad ska åka till Kinnekulle.
Nu på söndag så är det öppna trädgårdar runtom Kinnekulle och Lidköping.
Tyvärr kan vi inte på söndag, men imorgon ska vi besöka Hannu på Kinnekulle 
trädgård. Ni vet den har man ju sett på tv i Trädgårdstoppen. Ska bli spännande.
Vidare till Hellekis Säteri


Bilder lånade från hellekis.com
 
På Hellekis finns det en stor rosenträdgård.
Jag gissar på att det kommer bli mycket inspiration.
Det ska dessutom bli kul att få se mer av vackra Kinnekulle.
Jag tipsar om att åka runt Lidköping på söndag, ska vara många fina trädgårdar.
Vilka kan ni se HÄR 
 
En dag hoppas jag har skapat min lilla trädgård för öppen trädgård :)
Kram
 

Inga kommentarer: