lördag, juli 28, 2012

Han bara ställde dem där

Min P ställde ett par gamla flaskor på mitt ena bord ute.
Bara så där, jag tyckte det blev fint.
Han börjar bli en Ernst haha.





 Dessutom så bakade jag för ett tag sedan Ernst goda julbröd.
Mm,P älskar det brödet och säger t.om ska vi äta Ernstbröd?!
Haha, han som hatar Ernst.
Jag har också ätit brödet, det är himmelskt gott.
Carb blocker ska inköpas så jag slipper 90% av alla kolhydrater i maten.
Perfekt på semestern när man vill unna sig något :)
Nu film!
Kram
 

2 kommentarer:

Emilias sa...

Hihi, ja vilken Ernst du har ;) Jättefint blev det!

Åh, har du receptet på det där brödet??

Härligt med en resa att se fram emot. Då gör det inte så mycket att jobba någon vecka till...

Kramar

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ja du ser det finns nog fler ERNST hahahaha....CARB BLOCKER ? va är det ? Kroatien mmmmm låter hur härligt som helst vi har bilat ner dit i många år men i år blev det turkiet...
Ha en skön söndag min vän !!!
Kramar Lotta