fredag, juli 06, 2012

Fantin latour

Jag är salig, jag är salig!
Nu blommar den, en utav mina första rosor.
Fantain latour heter den.
Doftar mycket gott och världens finaste blommor.




 Med hjälp utav Madeleine så valde jag rosor på Zetas.
Denna är helt i min smak!
Kan nu konstatera att denna trädgård blir mer och mer som en torparträdgård.
Kanske jag en dag kan vara med i en trädgårdstidning :D Det vore skoj.

Jasminen har slagit ut och skänker doft.
Ja min sista dag sen stundar semester!
Det firar jag in med Smörgåstårta hihi.
För semestern, den ska spenderas i löpningens tecken varje dag, så en smörgåstårtbit gör inte ett skit :)

4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej va härligt med semester, här är sista dagen idag. På måndag börjar man jobba igen.

Vackra rosor du har.

Har syndat med allt jag velat under semestern o har visst gått upp 1.5 kg men va gör det. Nu är de nya tag på måndag som gäller.

Du är duktig du som springer, usch de är inge för mig.

kram Camilla

Vit dröm sa...

Den var helt ljuvlig rosen! Skönt med semester! Ha det så underbart och njut av smörgåstårtan ;)
Kram Anna

Sofi sa...

Så vackra rosor!
Du verkar ha en härlig trädgård!
Grattis till semestern och njut av smörgåstårtan:)

Ha det gott!

Kram Sofi

Ninnis sa...

Så skönt med ledighet...njut.
Vilken underbar ros !!!

Ha en skön helg !

Kram Ninni