tisdag, januari 10, 2012

10kg lättare

Dagens upplevelse hittills är att äta Turkisk yoghurt med vispad grädde i och kokosflingor på.
Hm, var inte gott men inte äckligt heller.
Får se om jag hade för lite grädde i om jag hinner bli hungrig snabbt.
För några månader sedan i min förra blogg pratade jag om att gå ner i vikt och just LCHF.
Jag har ju som ni vet bestämt mig nu och jag gör det för min skull för att må bättre och trivas med mig själv.
Minst 10kg ska bort!
Hoppas jag klarar det!

Nu hörs vi ikväll, jobbet väntar! 

2 kommentarer:

Emilias sa...

Heja fina dig!!
Kramar

Vit dröm sa...

Du kommer klara det toppen ska du se! Jag gick ner tio och det gick fort, nu står jag still men hoppas på att tappa ett par kilon till sommaren iaf :)
Var hittade du receptet på chokladbollarna?
Ha en bra dag!
Kram Anna