fredag, januari 13, 2012

Uteliv i februari

Jag fick idag pressrealease från Ikea Livet hemma.
Utelivet börjar i februari.
Så mycket inspiration av deras bilder och finns en del jag verkligen ska köpa.
Som denna slinga som heter Solvinden, som dessutom är miljövänlig.

Från den här bilden ska jag hämta mycket inspiration.
Stora lyktor, och mer uppstammade träd och blommor ska jag ha.
Den här serien gillar jag skarpt.
Jag har ju samma träslag som balkongmöbler och jag kommer att köpa det komplett med bänken och lilla bordet istället för det stora jag har. 
Tror det kommer att bli mer mysigt av det.
Så får det bli lila, vita, gröna och blåa blommor.

Kände ni att ni fick inspiration får vår och sommar nu?
Det fick jag :)
Kraam

Alla bilder lånade från nätet

2 kommentarer:

Compact Garden sa...

Men vilka fina bilder..ja här ser du en till som ska HANDLA :)måste man vänta till februari innan man kan få se fler bilder?
Jag har länkat till dej från bloggen :) gå in och kika Kram Anne

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen<3 du har lite värme att hämta hos mig:)
Kramkram<3nettan