söndag, januari 08, 2012

In med nytt

Jag började dagen i hälsans tecken.
Har bara ätit fett :P Smaskigt är det, fast sallad blev det förstås till maten.
Imorgon på min rast ska jag handla så jag har LCHF frukost och massor av grädde.

Jaja, i fredags försvann julen och in kom våren. Med våren rensade jag en del.
Jag har en tjej på jobbet som ska få väldigt mycket av mig som har den shabby chica stilen.


 Vardagsrummet fick sig en uppfinning med nya blommor och ny lykta.
Ja ni får se imorgon detaljerna.
Så har mina övervintrade pelargoner kommit fram.
Jag ska snart slå igen ögonen för min skönhetssömn :)
Kram
 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt att kasta ut julen nu och ta in våren!
Ha det fint,
Charlotta

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Blev det en lyckad shoppingtur i fredags?

Här hemma har vi legat sjuka hela helgen :( Alla 3. Inge roligt alls.

Min bästa kompis Moa, som bor i Gbg äter bara Lchf och hon har gått ner nämre 60 kg med den metoden. Ser lite läbbigt ut när hon äter sitt smör men det verkar ju funka.

Vad har ni gjort mer i helgen?

Ha en fin vecka! Kram, kram!