söndag, januari 08, 2012

Kökets blommor

Jag fortsätter med mer bilder från köket.




 Jag ska förmodligen ha en annan duk på bordet, väntar bara på leverans med bla den i.
Massor av blommor vill jag ha runtomkring mig.

Idag har jag bestämt, ja klockan är bara 9 men jag vaknade med denna insikt.
Jag ska börja med LCHF. Så jag börjar lätt i veckan med att ta bort potatis, ris, pasta och andra kolhydrater för att ersätta med grönsaker. Nästa helg då börjas det stenhårt med LCHF.
Någon av er som provat eller går på denna metod?
Ska bli spännande!

Ha nu en fin söndag!
Kram

7 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de va i ditt kök.

Ja jag har kört lchf under 2 månader förut men jag var så mycket sjuk då så alla sa att de va pga av dieten. Sen har jag läst att man kan bli deprimerad, segtänk o div. Men man ska ju inte tro på allt man läser. Har funderingar på att börja med det igen.
Kolla in till Vit dröm hon har kört de sen i augusti, gått ner 10 kilo o mår toppen.

Vi kanske kan peppa varann o dela recept vet ja? Alltid bra o ha nån o delar tankar med o få lite pepp av.

Ha en skön söndag
Kram Camilla

Solsjö - Under en vind sa...

Fina detaljer!

God fortsättning på det nya året!

Kramar!

Emilias sa...

Ert kök är så himla mysigt11!
Kramar

Villa Vinkelhaken sa...

Så fina detaljer ni har i köket! :)

Kram Jenny

Rose Garden Malevik sa...

Olala,.,,,,,,här var det mkt fint :)
å missa nu inte...

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.......
redan 73fina loggar med
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Fröken Piff sa...

Heej! Tack för din söta kommentar:) Visst är det skönt när man plockat bort julen, jag blev också supersugen på massa blommor!

Min kollega kör LCHF, hon har gått ner typ 16 kilo nu, så det verkar ju funka. Själv tror jag inte på att utesluta kolhydrater och äta så mycket fett..i längden. för min del har det funkat med en viktväktarvariant då jag äter varierat men mindre av allt och mycket frukt och grönt. Gick ner typ 20 kilo totalt men då har jag tränat bort hälften:) Lycka till!!

Kram Charlotte

Vit dröm sa...

Hej!
Jag har kört och kör fortfarande lchf sedan i aug. Har gått ner 10kilo sedan dess. Jag har undvikit pasta, ris potatis och bröd, mjöl och hela köret. Var superstrikt de två första veckorna med allt men har sedan haft en unnar dag på helgen. Det har funkat toppen för mig.Och jag mår bättre än nånsin. Känner mig piggare och har mer energi öevr till annat. Motion har såklart också hjälpt till :) På bloggen under etiketten LCHF kan du hitta några recept om du är nyfiken. Fråga gärna om det är nåt du undrar över :)
Ha en fin söndagskväll!
Kram Anna