måndag, maj 07, 2012

Bloggträffen

I lördags var jag och Maria ner till Skövde för att träffa Emilia och Josefin
Vilken rolig dag det var. 
Att få träffa alla ger så mycket :)
Snart ses vi igen, då i Örebro den 16 juni.



 Här står Maria med kameran i högsta hugg :)
 Maria och Emilia.
 Josefin

En mycket givande dag! 
Det ger så mycket att få träffas och dela skratt och erfarenheter.
Snart ses vi igen, 16 juni i örebro.
Jag funderar på att ha en bloggträff här längre fram.
Vad sägs om det?
Då med en liten loppis :)

Tjejernas bloggar hittar ni här:
Emilia- Emilias 

Kram

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, vad roligt med träff hos dig. Jag kommer ;)

Idag har vi städat, sovit middag, gått en promenad och grillat. Skön dag! Nu sitter jag och njuter av ett rent hem. Bäst att passa på eftersom det snart är över :)
Vad har du gjort?

Jag såg precis VD. Så bra. Jisses, så bra det är. Hur ska allt sluta?! Jag bara undrar.

Kramis

Emilias sa...

Blgogträff hos dig låter som en mycket bra idé!! Jag kommer :D

Tack snälla för i lördags, var så roligt!! Och snart ses vi igen :)

Kram på dig

Sofi sa...

Hej!
Så härliga bilder från er bloggträff! Det ska bli så kul att vara med nästa gång, det ser jag fram emot!
Ha en mysig kväll!
Kram på dig

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag glömde svara på en sak. Hehehe!
Jag förstår att du skrattar. Jag blir så till mig när jag ska fotografera. Haha! Och lite klantig på det :)
Tur att du sa till annars hade jag hällt :)

Nu blir det sängen snart för min del. SOV GOTT!

Kram!

Vita huset 28 sa...

Hej såg ut som ni hade en toppendag i lördags.

Ja va kul med träff hos dig, jag vill gärna komma :)

Kram Camilla

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt det skulle vara med en bloggträff hos dig. Vi får sprida ut träffarna. Jag ska försöka få tummen ur och ordna en jag med men det får nog bli efter sommaren. Har aaaaalldeles för mycket att göra nu hehe.

Fina bilder! Och vad roligt vi hade. Höll på skratta ihjäl mig åt "moderkakan" bland annat hahaha.

Kram Josefin

Vita huset 28 sa...

Ja gör de o hör av dig. Jag har min semester v25-27 iaf.

Klart du ska slå till på korgen, fin o ha filtar i kanske.

Kram Camilla